Podmienky predĺženej záruky Vstavané spotrebiče SIEMENS
1. Platnosť predĺženej záruky na nižšie uvedené a zaregistrované vstavané spotrebiče značky Siemens začína v nadväznosti na štandardnú dvojročnú záruku BSH a je platná počas ďalších 3 rokov. BSH tak zodpovedá za akosť vybraného tovaru v dĺžke trvania 5 rokov.
2. K získaniu predĺženej záruky je nutné vykonať registráciu spotrebiča, pozri bod 8 nižšie. Registrácia je bezplatná. Vykonaním registrácie zákazník súhlasí s týmito podmienkami predĺženej záruky.
3. Predĺžená záruka sa vzťahuje na spotrebiče zakúpené v období od 1.6.2021 do 31.12.2022.
4. Podmienkou získania predĺženej záruky je zakúpenie aspoň 4 (štyroch) kusov spotrebičov podľa nižšie uvedenej schémy:
• aspoň 1 (jedného) kusa od každého z nasledujúcich 3 (troch) typov výrobkov: i) vstavaná rúra a ii) vstavaná varná doska a iii) vstavaná umývačka + 4. (štvrtý) kus ľubovoľného typu vstavaného spotrebiča Siemens. Spotrebič varná doska s integrovaným odsávaním sa pre účely pravidiel počíta ako dva spotrebiče – v tomto prípade stačí dokúpiť ďalšie 2 (dva) spotrebiče podľa vyššie uvedenej schémy.
Predĺžená záruka sa vzťahuje na všetky zakúpené spotrebiče, tj. 4 (štyri) a viac podľa vyššie uvedenej schémy. Ak bude štvrtým zakúpeným kusom vstavaný spotrebič uvedený v bode 5. nižšie, nevzťahuje sa na tento kus predĺžená záruka.
5. Predĺžená záruka sa nevzťahuje na spotrebiče:
• vstavaný kávovar, vstavanú práčku a vstavanú kombináciu práčka + sušička;
• vystavené na predajni predajcu
• zakúpené mimo územia Čiech a Slovenska;
• nedodané na územie Čiech alebo Slovenska spoločnosťou BSH domácí spotřebiče s.r.o.;
• zakúpené v internetovom obchode (e-shop);
• použivanie plánované na iné účely než v domácnosti v zmysle záručných podmienok BSH.
6. Predĺžená záruka je neprenosná – vzťahuje sa iba k prvému vlastníkovi vybraných spotrebičov.
7. Predĺženú záruku možno získať len cez vybrané kuchynská štúdia, architektov a výrobcov
nábytku.
8. Spôsob vybavenia reklamácie v rámci predĺženej záruky určuje BSH.
• Bezplatný servis v rámci predĺženej záruky, tj. Po ukončení štandardnej záruky, zahŕňa výmenu chybných súčiastok spotrebiča a výjazd a prácu technika českého alebo slovenského autorizovaného servisu BSH.
• Bezplatný servis v rámci predĺženej záruky, tj. Po ukončení 2 ročnej štandardnej záruky, nepokrýva opravu výrobku alebo jeho porúch výslovne uvedených v bode 4. záručných podmienok BSH;
Pri uplatnení reklamácie v rámci predĺženej záruky nevznikajú tzv. Práva z chybného plnenia podľa občianskeho zákonníka, najmä právo na výmenu spotrebiča, zľavu alebo odstúpenie a vrátenie peňazí, pre výskyt jednej, alebo väčšieho počtu opakovaných vád.
namiesto opravy vymeniť chybný spotrebič za nový.
9. Výmenou spotrebiča alebo náhradného dielu v rámci predĺženej záruky nevznika nárok na novú záručnú dobu.
10. Pôvodne diely a tovar, ktorý BSH v rámci plnenia z predĺženej záruky vymenila, prechádza do vlastníctva BSH.
11. Registráciu možno vykonať zaslaním kompletne vyplneného a podpísaného formulára na emailovú adresu zaruka.siemens@bshg.com, a to do 3 mesiacov od zakúpenia spotrebiča (dátum predajného dokladu). Pre dokončenie registrácie musí zákazník okrem iného naskeno- vať svoj predajný doklad. Na základe registrácie spotrebičov obdrží zákazník emailom kartičku so svojím menom a registračným číslom, ktorá ho oprávňuje k využitiu bezplatného servisu
v rámci predĺženej záruky po dobu 3 rokov od ukončenia štandardnej dvojročnej záruky za akosť. Kartičku je potrebné uschovať na účely preukázania sa technikovi autorizovaného servisu.
Údaje o spotrebičoch (zo štítku na výrobku)
Dole si môžete pozrieť typový štítok a umiestnenie označenia produktu E-Nr.
Ak neviete, kde typový štítok na spotrebiči nájdete, oskenujte QR kód nižšie, prípadne navštívte sekciu Zákaznícky servis na webe: www.siemens-home.bsh-group.com/sk
• V prípade, že BSH vyhodnotí opravu ako nehospodárnu alebo nemožnú, vyhradzuje si právo namiesto opravy vymeniť chybný spotrebič za nový.
9. Výmenou spotrebiča alebo náhradného dielu v rámci predĺženej záruky nevznika nárok na novú záručnú dobu.
10. Pôvodne diely a tovar, ktorý BSH v rámci plnenia z predĺženej záruky vymenila, prechádza do vlastníctva BSH.
11. Registráciu možno vykonať zaslaním kompletne vyplneného a podpísaného formulára na emailovú adresu zaruka.siemens@bshg.com, a to do 3 mesiacov od zakúpenia spotrebiča (dátum predajného dokladu). Pre dokončenie registrácie musí zákazník okrem iného naskeno- vať svoj predajný doklad. Na základe registrácie spotrebičov obdrží zákazník emailom kartičku so svojím menom a registračným číslom, ktorá ho oprávňuje k využitiu bezplatného servisu
v rámci predĺženej záruky po dobu 3 rokov od ukončenia štandardnej dvojročnej záruky za akosť. Kartičku je potrebné uschovať na účely preukázania sa technikovi autorizovaného servisu.
Registračný formulár si stiahnete tu